Posted by : MoonlighTie 2017. március 21.

Love Minus Zero over No Limit ( - Hadne )

Bob Dylan * RPF * One-shot * Songfic * Hurt/Comfort * Ficlet * Zene

Nem, még nem találtam rendes magyarázatot rá, hogy mi is ez. Csak ilyen itt hagyott mini falrahányt izé. Ez van, ha az ember túl sok Bobot hallgat, dől belőle a hülyeség, amiről azt hiszi rohadtul zseniális. Szerintem ez valami retek hipnózis. He Dylan lebuktál pf.

Öhm, btw bocsánat a lógásért, jöttem mindent bepótolni.   
Kellemes olvasást!

Az égen szállnak a suhogó szelek magukkal húzva az életeket, akár apró emléktöredékeket, de van, aki sosem változik. Te képtelen vagy tovább nézni a fekete, sötét végtelenbe, mert csak a halált látod benne. A világ jóval tisztább, mint hiszed. Nem látod a csillagokat, vagy a fénylő, üde holdat? Az űr a legszebb hely a világunkban. A súlytalanság megfoszt minden kötéltől, amivel erre a földre kötöttek téged. Hát nem akarod eldobni igáidat, és velem elszállni a többi rab felett?
Nézlek téged, ahogy lélegzel. A tüdőd kitágul, összemegy, míg te magad észre sem veszed milyen csodálatosan látod el magad oxigénnel. Mi hiányzik ennyire belőled?
Hátra dőlsz.
A fenyőfa érdes oldala felsérti a te oldalad.
Mit csinálsz, ha éppen semmire sem gondolsz? Talán az én arcomat nézed? Vagy csak figyeled a levegő horizontját a szemed előtt? Egyáltalán behunytad, vagy nem?
Ki vagy te?
Felnézek, de nem látok. Lénezek, de hiába keresem a világot. Nem találom. Csak a semmit látom.
Az égről bús meteoridok hullnak felénk. Íveket húzva a kormos, átkos vászonra. A világ legtehetségesebb festőjére ingyen sem figyel fel senki.
A hegyalja csillog a fényben, ahogyan az ilyenkor lenni szokott a tél árnyékában. Félek, hogy elveszítem belőled az, amit olyan régen találtam meg, hogy a felfedezés diadalíve már a vállamra omlik. Elveszítem a bizonyosságom benned, és mindenben, amit teszel, vagy mondasz. Egy olyan tengeren hajózok, ahol ok nélkül kel fel a nap, majd nyugszik le.
Nem keresek okokat.
Ebben a szívben túl sok érzelem akadt. Nem kell tudnom, vagy hallanom azt, amire vágyom. Már rég elfelejtettem mi is az. Te, és az aranybarna hajad.
Ez így marad. 

Ask me why

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Copyright © S e x & S h o u t